4. ELS ACCESSOS A PALMA
Ampliacions d’autopistes i nous accessos
Ma- 20: Ampliació 1 carril. Via de Cintura Pama Tram Oest. Autopista de 6 carrils
Ma.1. Ampliació 1 carril autopista de ponent: Palma-Palmanova. Autopista de 6 carrils
Ma-19. Ampliació 1 carril autopista llevant: Ma-.19: tram aeroport-S’Arenal. Autopista de 6 carrils
Ma-13. Ampliació 1 carril autopista Central: Ma.133: Tram Ma-30 – Ma-3010. Autopista de 6 carrils. Nou accés autopista.
-
Accesos a Palma: Ma-20 Enllaç de Son Gotleu
-
Ma-13: ampliació 1 carril autopista central: tram tercer cinturó – inca
Proposam, no ampliar carrils i que, en cas que es faci, aquest sigui esdevengui un carril un carril BUS-VAO, és a dir un carril en el que es permeti exclusivament la circulació de transport públic i vehicles d’alta ocupació.
2on cinturó
-
Desdoblament Ma-30 2on cinturó de palma: Tram I: Ma-19 i Ma-13. Carretera de 4 carrils.
-
Ma-30. Prolongació 2on cinturó de Palma: Tram II: Ma-13/Ma-1110. Carretera de 4 carrils
-
Ma-30. Prolongació 2on cinturó de Palma: Tram III: Ma-11/Ma-1110. Ronda de 4 carrils de nou traçat.
-
Ma -30. Prolongació 2on cinturó de Palma: Tram IV: Duplicació calçada Camí dels reis, Ma-11-Ma-1040. Carretera de 4 carrils
-
Ma-20. Enllaç via de cintura Ma-11
3er cinturó
-
Ma-1140: condicionament
-
Ma – 15 Ma 3010 (nou traçat)
-
Ma-2020: condicionament
Demanam la supressió d’ambdues infrastructures fins que no es resolgui l’estudi previ de mobilitat per avaluar totes les alternatives que facin possible la millora dels accessos a Palma i que tengui com a objectiu prioritari la minimització de l’afluència de cotxes a la ciutat.
Sa carretera més ample de sa península és més estrete què sa més estrete de Mallorca.Aquí sa destrucció continua.
Per No a l’ampliaçió de la carretera Inca-Caimari.
Ses autopistes i urbanitzacións són per definició Terrorisme Imperial Satànic.Al Paraís Terrenal no n’hi havía.
Ido jo trob que se ha de respetar tot, pero no se pot frenar es progress i si sa pura i dura reallitat es que cada dia hi ha mes cotxos es per un motiu ben clar: es transport public es una autentica merda en tot es sentits (i le utilitsat durant 13 anys!) per aixo es q mentres no s’arregli aquest tema d’una manera coherent, comoda d¡horaris i amb preus realment asequibles per tot, es cotxos segiran essent es reis de sa carretera i es tercer carril a palma es mes q necessari, perque no pensau que mentres mils de cotxos a diari estan aturats a ralenti o a 20 per hora durant quasi una hora i per molts de kilometres estan contaminant mes q si anassin a sa velocitat normal? lo que passa es que ses coses se han de reflexionar molt mes que nomes protestar per protestar…